Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta

Loistava tapa aloittaa aktiivinen elämäntapa

 

Ryhmäliikunta on loistava tapa aloittaa aktiivinen elämäntapa ja liikkuminen energisten eri liikuntamuotojen muodossa.

 

Meillä on laaja valikoima ohjattuja tunteja. Ryhmässä liikkuminen on motivoivaa ja se sopii kaiken ikäisille sukupuolta katsomatta. Tunteja on erilaisia ja jokaiselle varmasti löytyy mieluinen.

 

OHJATUT RYHMÄLIIKUNTATUNNIT KUULUVAT KUNTOSALIAIKAAN

OHJATUT RYHMÄLIIKUNTATUNNIT:

Maanantai
17:00 – 17:30 HIIT
18:00 – 19:00 Fox Cross Kestävyys

Tiistai
17:00 – 18:00 Fox Cross Voima
18:15 – 19:00 Spinning

Keskiviikko
17:00 – 18:00 Fox Cross Taito

Torstai
16:15 – 17:15 Fox Cross Kestävyys
17:30 – 18:30 Jooga

Perjantai
9:00 – 9:30 CORE
10:00 – 11:00 Kuntopiiri

01. Hiit

Tunnit koostuvat erilaisista kovatehoisista intervalliharjoitteista. Harjoitteissa tavoitellaan korkeita sykealueita lyhyessä ajassa. Treeni kehittää hapenottokykyä sekä polttaa rasvaa tehokkaasti. Tunneilla hyödynnetään cross training -tilaa.

Ohjaaja: Kalle

02. Fox Cross kestävyys

Harjoitteita vaihtelevilla sykealueilla. Sisältää esim. soutua, juoksua ja pyöräilyä jne. Tarkoituksena on kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kykyä siirtää happea lihaksille.

Ohjaaja: Kalle

03. Fox Cross voima

Tunneilla tehdään erilaisia voimaharjoitteita vaihdellen sarjojen ja toistojen määrää monipuolisesti. Tunnit sisältävät toiminnallisia liikkeitä tarkoituksena haastaa kroppaa eri ärsykkeillä.

Ohjaaja: Kalle

04. Fox Cross taito

Harjoittelemme tunneilla erilaisia taitoa vaativia harjoitteita, kuten painonnostoa, käsilläseisontaa, ja tangolla sekä renkailla tehtäviä harjoitteita. Pidämme tunnit cross training -tilassa sekä ryhmäliikuntatilassa.

Ohjaaja: Kalle

05. Spinning

Spinning tunneilla kehitetään hapenottokykyä sekä haastetaan alavartalon lihaksia intervalleilla. Tunnit pidetään yläkerrassa spinning-huoneessa.

Ohjaajat: Mona ja Kalle

06. Jooga

Sisältää asentoharjoituksia ja meditaatiota. Joogassa pyritään vapautumaan häiriötekijöitä ja löytämään sisäinen rauha. Jooga parantaa erityisesti lihaskuntoa, notkeutta ja tasapainoa. Lisäksi jooga lieventää stressiä ja kohentaa mielialaa.

Ohjaaja: Emilia

07. Core

Korsetti kuntoon ja päät kääntymään tällä treenillä. Keskivartalon lihasten harjoittamista monipuolisesti erilaisilla variaatioilla. Sopii hyvin muiden treenien tueksi tasapainottamaan harjoittelua.

Ohjaaja: Kalle

08. Kuntopiiri

Kuntopiiriharjoitteluun kuuluu vatsan, selän, käsien ja jalkojen suorituskykyä kehittäviä liikkeitä. Liikesarjat toteutetaan eri lihasryhmille niin, että välissä kerkeää palautumaan. Harjoitukset tehdään usein ryhmissä.

Ohjaaja: Kalle

OHJEET TUNNEILLE ILMOITTAUTUMISEEN VERKOSSA

  1. Mene osoitteeseen: http://foxcenter.it-opas.fi ja klikkaa kohtaa ”varaus”.
  2. Klikkaa ”rekisteröidy käyttäjäksi” ja täytä omat tietosi -> olet luonut käyttäjän.
  3. Yläpalkissa on kohta ”Uusi varaus” siitä pääset ilmottautumaan tunneille valitsemalla kategorian cross training tai ryhmäliikunta. Valitse ajankohta ”alkaen” esim kyseisestä päivästä niin näet tulevat tunnit.
  4. Klikkaa tuntia ja ilmottaudu mukaan!
  5. Peruutukset viimeistään samana päivänä klo 13:00 mennessä toimiston numeroon: 044 988 1749